Opšti uslovi korišćenja

    Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.sayagroup.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.

    Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo “SAYA GROUP d.o.o.” Beograd-Novi Beograd i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti “SAYA GROUP d.o.o.” Beograd-Novi Beograd . “SAYA GROUP d.o.o.” Beograd-Novi Beograd zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.

    “SAYA GROUP d.o.o.” Beograd-Novi Beograd se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.sayagroup.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

    www.sayagroup.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

    Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca. Nepoštovanje ovde definisani pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu.

    Naručivanje

    Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:
    • Registracija– Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Moj nalog”. Potrebno je da navedete Vašu e-mail adresu, ime i prezime, adresu stanovanja, na koju bismo Vam dostavljali porudžbine, broj telefona putem kog bismo Vas kontaktirali za potvrdu porudžbine, kao i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije. Kako biste se registrovali potrebno je i da pročitate uslove korišćenja, polisu privatnosti i izjavu o poverljivosti podataka i označite polje za saglasnost sa istim. Nakon popunjavanje podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mail-u otvara se prikaz na stranici gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na “Login” dugme.
    • Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite – Proizvodi su organizovani po kategorijama. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, odaberete boju i veličinu, kliknite na dugme “Dodajte u korpu”.
    • Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke – Klikom na dugme “Nastavite porudžbinu” otvaraju Vam se opcije za izbor načina plaćanja, načina slanja i odabir adrese za dostavu, koja može biti različita od one koju ste naveli prilikom registracije
    • Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice – Prodavac će u roku od 3 radna dana obavestiti kupca o dostupnosti porudžbine i mogućnosti da isporuči robu. Na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom registracije, Prodavac će poslati potvrdu porudžbenice. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, mejlom će obavestiti kupca da isti više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana.

    Plaćanje

    Sve cene na sajtu su prikazane sa uračunatim PDV-om.

    www.sayagroup.rs podržava sledeće načine plaćanja:
    – pouzećem – plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.
    – platnim karticama – kupac može izvršiti plaćanje korišćenjem Visa, Mastercard, Maestro ili American Express.karticama, izdatim od strane domaće banke.

    Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

    Dostava

    Dostavu pošiljki vrši nezavisna kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i oni su iskazani prilikom poručivanja robe. Iznos troškova dostave je 390 dinara, ukolilko je vrednost artikala veća od 5.000RSD, dostava je besplatna. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima,

    Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena je 5 radnih dana od dana potvrđene porudžbine. Kurirska služba dostavlja pošuljke u periodu od 08:00h do 16:00h.

    Prilikom dostavljanja robe Kupcu, Kupcu će biti predat jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovor o kupoprodaji.

    Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom. Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

    Povraćaj robe – Raskid ugovora

    Kupac može izvršiti povraćaj robe, odnosno raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju raskida Ugovora, Kupac je u obavezi da to učini na Obrascu za raskid Ugovora.

    Obrazac za raskid Ugovora dostupan je na sajtu Prodavca www.sayagroup.rs i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.

    Izjava o raskidu Ugovora Proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.

    U slučaju raskida Ugovora Kupac je u obavezi da istu robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom Prodavac nije u obavezi da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca.

    U slučaju raskida Ugovora od strane Kupca u navedenom roku, Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave Kupca o raskidu Ugovora, pod uslovom da je Kupac u navedenom roku vratio robu Prodavcu u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena.

    U slučaju vraćanja artikla i povraćaja sredstava plaćenih nekom od platnih kartica, “SAYA GROUP d.o.o.” povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

    Zamena artikala

    Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela. U slučaju zamene roba se, zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.

    Obrazac za zamenu dostupan je na sajtu Prodavca www.sayagroup.rs i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.

    U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu.

    Artikal za koji se vrši zamena, mora imati istu ili veću vrednost od artikla koji se menja, uz doplatu.

    Povraćaj sredstava

    U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, “SAYA GROUP d.o.o.” je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

    Izjava o konverziji
    Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

    Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

    Izjava o PDV-u
    U sve cene proizvoda prikazane na sajtu uračunat je PDV.

    Zaštita poverljivih podataka o transakciji
    Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

    Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

    Reklamacije
    Reklamacije na oštećenje u transportu

    Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

    Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

    Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

    Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 011/317-18-43, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@sayagroup.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

    WordPress Lightbox